Sitemizde şuan toplam 10433 film bulunmaktadır.

Yırtıcı Kuşlar ve Muhteşem Harley Quinn izle

473
1500TL %100 HER YATIRIMA %15 ÇEVRİMSİZ BONUS, MİN YATIRIM 25TL
754.547
Film Bilgileri 2 sene önce eklendi
Yırtıcı Kuşlar ve Muhteşem Harley Quinn izle

Yırtıcı Kuşlar ve Muhteşem Harley Quinn izle, Yırtıcı Kuşlar ve Muhteşem Harley Quinn full izle, Yırtıcı Kuşlar ve Muhteşem Harley Quinn türkçe dublaj izle, Yırtıcı Kuşlar ve Muhteşem Harley Quinn altyazılı izle, Yırtıcı Kuşlar ve Muhteşem Harley Quinn hd izle, Birds of Prey 2020 izle, Yırtıcı Kuşlar, zalim suçlu prens tarafından kaçırılan genç bir kızı kurtarmak için verilen savaşla ilgilidir. Gotham'ın kötü adamı Roman Sionis ve asistanı Zsasz genç bir kızı hedefliyor. Cass isimli genç kız yüzünden şehirde büyük bir kaos var. Sonuç olarak, Harley, Huntress, Kara Kanarya ve Renee Montoya'nın yolları kesişir. Ekibin genç kızı kurtarmak ve Romanları etkisiz hale getirmek için birlikte çalışması gerekiyor. hdfilmcehennemi2.pro keyifli seyirler diler.

Film Dili: ,

Orjinal Adı: Birds of Prey: And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn

Kategori: 2020 Filmleri, Aksiyon Filmleri, DC Filmleri, Macera Filmleri, Suç Filmleri, Tavsiye Filmler

Yapım: 2020

IMDb Puanı: 6.3

Yönetmen: Cathy Yan

Oyuncular: Margot Robbie, Rosie Perez, Mary Elizabeth Winstead, Jurnee Smollett-Bell, Ewan McGregor, Ella Jay Basco, Chris Messina, Ali Wong, David Ury, Sara Montez, Izabel Pakzad, Daniel Bernhardt, Kc Strubbe, Jacky Shu, Paloma Rabinov

Ülke: Amerika

Etiketler:

Yorumlar Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Yırtıcı Kuşlar ve Muhteşem Harley Quinn izle” filminde 43 Yorum bulunuyor.
  1. Eros02 - 6 ay önce demiş ki:

    Filmin 2 incisi çıkacak henüz izlemedim indiriyorum ilk film intikam timi ikincisi yırtıcı kuşlar ve Batman and Harley Quinn çizgi filmiyle devam ediyor seri bu akşam sırayla izlemeyi düşünüyorum.

  2. Buğra - 6 ay önce demiş ki:

    harbiden çok güzel bir film şiddetle tavsiye ederim

  3. hiranur - 7 ay önce demiş ki:

    çok güzel bayıldım ama biraz kortum çünkü adamın yüzünü oyuyordu koktum ama açaym beyen dim harley seni seviyorum bunu bil

  4. yavuz - 7 ay önce demiş ki:

    ölü görmek istemiyen izlemesin ama çok harika bi filim anlatamıyom bile o kadar güzel filim

  5. ayşemete - 8 ay önce demiş ki:

    ahhhhhhhhh romen çok daha iyi bir sona layıktın. senin gibi biri böyle mi ölücekti… harley queen ve jokerin ayrılması tam bir saçmalık onlar bir bütün birbirlerini tamamlıyorlardı ama büyük ihtimalle DC harley queen i bağımsızlaştırmak istiyordu bu filmle bunu yapmaya çalıştı. becerememiş onlar hala harley ve joker harleyin de dediği gibi. bir harley queen efendisi olmadan bir hiçtir

  6. ecrin - 8 ay önce demiş ki:

    film çok güzel ama en sonda jokerle kavuşsaydılar keşke ama ne olursa olsun mükemmel bayıldım izlemenizi tavsiye ederim pwe görüşürüz bölüm 2 gelsin sinemalara girer belki açılınca kesinlikle gidicem

  7. HQ2 - 9 ay önce demiş ki:

    aga efso filmdi inş 2 si çıkar

  8. RAHMETULLA - 9 ay önce demiş ki:

    muq ve efso

  9. deadshot - 9 ay önce demiş ki:

    zaman kaybı

  10. =(SS=) - 12 ay önce demiş ki:

    çok güzel bir film

  11. korel - 2 sene önce demiş ki:

    güzel br fimdi tşkler

  12. mahmut - 2 sene önce demiş ki:

    nikemmel bir film busite bir harika

  13. Kadir - 2 sene önce demiş ki:

    Sadece harley quinn için izkedim bok gibibir filmdi

  14. Erhan - 2 sene önce demiş ki:

    Fena değil

  15. elif - 2 sene önce demiş ki:

    gerçekten süper bi filmdi

  16. sude - 2 sene önce demiş ki:

    gerçekten süper bir filim ve umarım 2. si çıkar ki bence çıkacak keşke o ilk kavga etikleri sahneden joker çıksaydı onun dışında emek verilmiş bir filim

  17. Gorgaze - 2 sene önce demiş ki:

    keske sonundaki konuşmayı kesmeseydiniz

  18. @111 - 2 sene önce demiş ki:

    Harle Quin in bir hayranı olarak film EFSANE ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ JOKERE NE OLDU ACABA
    ❤️💙❤️💙💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙💙❤️💙❤️💙💙❤️💙❤️💙💙❤️💙❤️💙💙❤️💙💙❤️💙❤️💙💙❤️

    ❤️ HARLEY QUİN ❤️

  19. emirhan - 2 sene önce demiş ki:

    cidden mi black mask ve victor zsasz böyle mi ölüyo saçmalık

  20. GizemTopal - 2 sene önce demiş ki:

    Mny filmin sonundaki şarkı ‘kesha woman’ yazsan çıkar.

  21. Cemre - 2 sene önce demiş ki:

    Çok Güzeldi, Ama Jokere Noldu Onu Çok Merak Ediyorum.d

  22. tayfun - 2 sene önce demiş ki:

    gÜZELDİ HİÇ SIKILMADAN İZLEDİM

  23. Anıl - 2 sene önce demiş ki:

    Çok sıkıcı ve vasat bir aksiyon filmi.

  24. Berk - 2 sene önce demiş ki:

    ALTYZ Sand de internetim iyi olmasına rağmen sürekli donmalar oluyor

  25. Erdem - 2 sene önce demiş ki:

    Bu kadının güzelliği sempatiklği ve yeteneğiyle bir karakteri yıldızlaştırdılar bu filmle yok etmeye yakınlaştırdılar.

  26. Unknown - 2 sene önce demiş ki:

    Beklentıyı yuksek tuttum karsıma cocuk fılmı cıktı beklenen gıbı degıl sırf harley vardıye ızledım 10/5

  27. irem - 2 sene önce demiş ki:

    film açılmıyor yardım edebilir mısınız

    • wawxax - 2 sene önce demiş ki:

      sorunsuz calisiyor

  28. seko - 2 sene önce demiş ki:

    gotham citynin icine ettiler batman ortalikda yok kari peşinde gene

  29. E5LEM - 2 sene önce demiş ki:

    ama jokerle ayrılmaları çok üzücü açıkçası filmin sonunda bay j yi görmeyi bekliyordum fakat yine de muhteşem bir film kesinlikle izlenmeli

  30. GizemTopal - 2 sene önce demiş ki:

    eğer jokerle ilgili bir film yapılacaksa harleyi geri isteyen bir joker filmi olur yoksa Joker çoğu kızın harleyle küsmesi sayesinde nefretini kazandı.

  31. Mny - 2 sene önce demiş ki:

    Filmin sonunda sarkiyi bilen var mi

  32. melo - 2 sene önce demiş ki:

    mükemmellllllllllll

  33. İsimsiz - 2 sene önce demiş ki:

    Jokeriz harley quin mi olur ama yinede filim güzel

  34. yonca - 2 sene önce demiş ki:

    mükoo

  35. omer - 2 sene önce demiş ki:

    muhteşem olmuş emeğinize sağlık

  36. shipper - 2 sene önce demiş ki:

    Yüz soyan adam roman (kötü adam) a aşık bence. onu kıskandığı için şarkıcı kıza böle davranıyor falan filan

  37. msteel - 2 sene önce demiş ki:

    gothamda batmansiz bir sürü suç işleniyor amk batman i yatıyor mu ya düzgün bir açıklama getirseniz daha matıklı olur batman şu an ortalıkta yok gibi kaçırıldı öldü herhangi bir bok gotham da böyle büyük bir olay dönecek batman sebepsiz gelmeyecek saçma gerisi güzeldi ha bide jokerin de nerde olduğundan bahsedilebilirdi anlıyorum bu batmanla ya da jokerle ilgili bir hikaye değil ama en azından batmanin o kadar suça rağmen gelmemesinin bir sebebi olması lazım

  38. Hamza - 2 sene önce demiş ki:

    İndiremiyorum filmi bana yardım etseniZ.

  39. Ali - 2 sene önce demiş ki:

    Hd altyazı gelecek mi adnin. Dublaj kalitesi kadar altyazılı gelse de olur

  40. Revo - 2 sene önce demiş ki:

    Bize link olarak atma şansı yok mu acaba admin beyin torrent falan ulaşacağımız bir yer oluştursanız

  41. Osman Aliosman - 2 sene önce demiş ki:

    Telif Ne zaman kalkar

  42. Ali Hamza - 2 sene önce demiş ki:

    Abi filme bayıldım şuana kadar cidden favori filmim bu HaRlEy QuİnNlEnDiNiZ !!!